آموزشی

۴ راهی که والدین می توانند یک پردیس را به یک مدرسه دولتی برتر تبدیل کنند

خانواده ها میخواهند که از این موضوع اطمینان حاصل کنند که فرزندان خود در مراکز آموزشی بهترین آموزش های ممکن را دریافت می کنند، ولی تعداد محدودی از این خانواده ها از این موضوع مطلع هستند که کمک آنها می تواند یک دانشگاه را به یک مرکز آموزشی برتر تبدیل کند. روش های زیادی وجود دارد که خانواده ها میتوانند برای بالا بردن سطح آموزشی مدارس محله خود شرکت کنند.در این مقاله 4 ایده بیان شده است که برای دستیابی به بهترین کیفیت آموزشی برای فزرندان خود میتوانید در نظر بگیرید:

دخالت والدین در کلاس درس

هنگامی که والدین وارد کلاس درس می شوند، چشم انداز بهتری از چالش های معلم و دانش آموز به دست می آورند. مشارکت والدین باعث ارتباط بهتر بین معلم و والدین و بین والد و کودک می شود. براساس مطالعه هندرسون و برلا، مزایای مشارکت والدین برای دانش آموزان عبارتند از:

نمرات بالاتر و نمرات آزمون

حضور بهتر

تکالیف بیشتر تکمیل شد

نگرش های بهبود یافته

نرخ فارغ التحصیلی بالاتر

با این حال مزایا محدود به دانش آموزان نمی شود و مدرسه نیز از مشارکت والدین به روش های زیر بهره می برد:

حمایت بیشتر از معلمان خانواده ها

بهبود روحیه معلمان

موفقیت دانش آموزان برتر

شهرت بهتر در جامعه

والدین نیز از مشارکت بیشتر در تجارت مدرسه سود می برند. با مشارکت، والدین اعتماد بیشتری نسبت به مدرسه و معلمان ایجاد می کنند. مادران و باباها نیز به توانایی های فرزندپروری خود و توانایی فرزندانشان برای موفقیت بیشتر اعتماد دارند.

تغذیه و تناسب اندام بهتر

چاقی در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی ملی در ایالات متحده است و دیگر فقط بزرگسالان نیستند که قربانی آن می شوند. شیوع چاقی در کودکان نیز در حال افزایش است که ممکن است بر توانایی دانش آموزان برای یادگیری موثر تاثیر بگذارد. USDA توصیه می کند که مدارس سیاست سلامت را اتخاذ کنند که تغذیه سالم و آمادگی جسمانی را برای دانش آموزان تشویق می کند. اجزای این سیاست ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ارتقای تندرستی با تعیین اهداف برای آموزش تغذیه و آمادگی جسمانی

دستورالعمل های تغذیه ای که باید در طول روز مدرسه رعایت شود

یک میله اندازه گیری برای پیگیری اجرای سیاست سلامتی

مشارکت جامعه در توسعه و اجرای سیاست سلامتی

والدین می توانند در ایجاد و حفظ یک سیاست سلامت که بر ناهار سالم تاکید می کند، با الگو گرفتن از پروژه Appleseed نقش مهمی داشته باشند. آنها می توانند مدارس را متقاعد کنند که با حذف نوشابه و اسنک، غذاهای ناسالم را در دسترس دانش آموزان قرار ندهند. آنها می توانند به مدارس در مورد اهمیت غذاهای ارگانیک آموزش دهند و به آنها در یافتن منابع غذایی مناسب کمک کنند. والدین همچنین می توانند در طول روز به کودکان خود در مورد اهمیت غذاهای سالم آموزش دهند.

ایمنی مدرسه

مدرسه ایمن، مدرسه ای پربارتر و موفق تر است، اما ایجاد یک محیط امن برای کودکان اغلب کاری است که مدیران و معلمان مدرسه به تنهایی نمی توانند با موفقیت از عهده آن برآیند. PTA.org بر اهمیت ایمنی مدرسه تاکید می کند و گزینه هایی را برای مشارکت والدین ارائه می دهد. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

گفت وگو با کودکان درباره ایمنی و دریافت اطلاعات درباره شکاف های موجود در سیستم فعلی و کارهایی که می توان برای بهبود امنیت مدارس انجام داد

ارزیابی امنیت مدارس با پرسیدن سوالات کارکنان در مورد مبادی ورودی مدارس، سیاست های بازدید کنندگان و قابلیت های ارتباطی

کمک به ایجاد، آموزش و اجرای تیم بحران که برای رسیدگی به انواع حوادث غیرمترقبه احتمالی در مدارس آموزش دیده است.

ایجاد نگرانی های امنیتی برای مسئولان مدارس جهت هم کاری برای حل آن ها

هنگامی که والدین و کارکنان مدرسه برای بهبود امنیت با یکدیگر همکاری می کنند، نتیجه اغلب یک محیط آموزشی امن تر است که در آن دانش آموزان می توانند شکوفا شوند.

تنوع نژادی

مطالعات مکررا نشان می دهد که دانش آموزانی که در یک محیط متنوع نژادی یاد می گیرند از مزایای بسیاری برخوردار هستند. این امر به ویژه برای کودکان اقلیت درست است، اما در مورد بقیه جمعیت دانش آموزی نیز صدق می کند.

براساس گزارش شیکاگو دیفندر، مدارس تفکیک شده برای کودکان ما مفید نیستند.

تقریباً نیمی از دانش‌آموزان سیاه‌پوست آمریکا و تقریباً دو پنجم دانش‌آموزان لاتین تبار در دبیرستان‌هایی تحصیل می‌کنند که توسط محققان دانشگاه جانز هاپکینز و وزارت آموزش ایالات متحده «کارخانه‌های ترک تحصیل» نام‌گذاری شده‌اند، جایی که کمتر از 60 درصد از کلاس اولی‌ها در چهار دوره فارغ‌التحصیل می‌شوند. سال ها.”

خانواده ها میتوانند به راحتی مطمئن شوند که مدرسه ها سیاست هایی را دنبال می کنند که دیوان عالی و بقیه سازمان های دولتی در مورد تبعیض های نژادی بیان کرده اند و همچنین به دانش آموزان کمک می کنند تا بتوانند بهترین آموزش ممکن را در مدارس خود دریافت کنند.

مطمئن شدن از این موضوع که دانش آموزان از بهترین آموزش ها بهره مند میشوند ، یک نوع تلاش گروهی است. هنگامی که خانواده ها عضو یک تیم شوند، احتمال اینکه مدرسه های دولتی بتوانند در مجموع به رتبه و سطح بالتر و موفقیت تحصیلی بالایی برسند، بیشتر می شود.

معیار های انتخاب مدارس دولتی برتر از سایر مدارس

در نظر داشتن کادر آموزشی

توجه به برنامه های سالانه

ساختمان و امکانات مدارس

شهریه و نحوه پرداخت آن

توجه به فضای حاکم بر مدارس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا