فرهنگی هنری

اا مورد از زندگینامه ی افراد معروف

 

چه به زندگی ستارگان تلویزیونی بریتانیایی مانند Holly Willoughby و Kate Garraway علاقه مند باشید یا به افراد مشهوری مانند Reese Witherspoon و Drew Barrymoreعلاقه مند باشید، ما چیزی برای همه پیدا کرده ایم. در اینجا 11 مورد از بهترین خاطرات افراد مشهور را آورده ایم که شایسته قرار گرفتن در قفسه کتاب شما هستند…

1.Jessica Simpson

Open Book(کتاب باز)

اگر جسیکا سیمپسون را فقط از ستاره‌های پاپ او و نمایش رئالیتی Newlyweds می‌شناسید، آماده باشید تا با خاطرات کامل او غافلگیر شوید. او در ابتدا برای نوشتن یک راهنمای انگیزشی برای داشتن بهترین زندگی به سراغش آمد، در عوض داستان واقعی خود را گفت، از جمله صمیمی ترین مبارزاتش با روابط، مواد مخدر و جنبه تاریک شهرت.

2.Will Smith

Will(ویل)

ویل اسمیت از ستاره رپ گرفته تا بازیگر لیست A هالیوود، چندین دهه موفقیت را تجربه کرده است. اکنون، با کمک نویسنده مارک منسون، او داستان زندگی خود را نوشته است که همچنین حکمتی را در مورد اینکه چگونه یاد گرفته است احساسات خود را مدیریت کند و چگونه شما می توانید همین کار را انجام دهید، نوشته است.

3.Cheryl

My Story(داستان من)

شریل پس از سال ها گمانه زنی در مورد زندگی خصوصی و روابط خود، با اولین و تنها خاطرات خود در سال 2012 رکورد را به ثبت رساند. جزئیات دوران کودکی دشوار خود در بزرگ شدن در یک ملک شورایی در نیوکاسل، به شهرت رسیدن او در فیلم Girls Aloud و روابط آشفته اش با شوهر سابق اشلی کول، این یک صفحه واژگون کننده واقعی است.

4.Drew Barrymore

Wildflower(گل وحشی)

دوران کودکی درو که در هالیوود بزرگ شد، دست کم غیر متعارف بود. در این مجموعه از مقالات شخصی نشاط‌آور، او به این موضوع و زندگی بسیار شادتری که امروز از آن ساخته است، می‌پردازد.

5.Caroline Flack

Storm in a C Cup (طوفان در جام C)

خاطرات کارولین که در سال 2015 منتشر شد، همه چیز را از سفر او به ستاره شدن در تلویزیون گرفته تا برنده شدن در Strictly Come Dancing تا رابطه بسیار تبلیغاتی او با هری استایلز را بیان می کند. مجری فقید تلویزیون که در فوریه 2020 بر اثر خودکشی درگذشت، داستان خود را با طنز و صداقتی که همه ما می شناختیم و دوست داشتیم به اشتراک می گذارد.

6.Nadiya Hussain

Finding My Voice(در جستجوی صدای من)

نادیا پس از برنده شدن در سری ششم سریال The Great British Bake Off به شهرت رسید و از آن زمان تاکنون چندین کتاب و همچنین ستون هایی برای نشریاتی مانند The Times و BBC Good Food نوشته است. او در خاطرات فاش کننده خود، آشکارا درباره چگونگی بزرگ شدن به عنوان یک زن نسل دوم بریتانیایی بنگلادشی و مشکلات روانی که از دوران کودکی با آن روبرو بوده است، می نویسد.

7.Tina Brown

The Vanity Fair Diaries(خاطرات بیهوده)

اگر به فرهنگ سلبریتی ها و آنچه در پشت صحنه یک مجله براق می گذرد علاقه دارید، این خاطرات توسط تینا براون، سردبیر سابق Vanity Fair را دوست خواهید داشت. او بر اساس یادداشت‌های روزانه‌ی شخصی‌اش، همه چیزهایی را که در دهه ۸۰ در نیویورک و هالیوود رخ داده است را به اشتراک می‌گذارد و به طور جدی آبدار است.

8.Patti Smith

Just Kids(فقط بچه ها)

در قلب آن، Just Kids داستان عشق دو هنرمند جوان است. روایتی زیبا و خاطره انگیز از رابطه پتی با رابرت مپلتورپ، در دهه 60 آغاز می شود، زمانی که او یک خواننده مبارز بود که در فقر در نیویورک زندگی می کرد.

9.Matthew McConaughey

Greenlights(چراغ های سبز)

متیو مک‌کانهی، بازیگر برنده اسکار، Greenlights را به عنوان روایتی صادقانه از درس‌هایی که در زندگی آموخته است، منتشر کرد. از دوران سخت کودکی‌اش در تگزاس تا دنبال کردن بازیگری، از طریق یادداشت‌های روزانه‌ی قدیمی‌اش، او با صراحت درباره شکست‌ها و موفقیت‌هایش و آنچه از آنها گرفته می‌نویسد.

10.Steven Bartlett

Happy, Sexy, Millionaire(شاد،جذاب،میلیونر)

استیون بارتلت که یک کارآفرین مولتی میلیونر در 25 سالگی است و اکنون جوانترین اژدهای تاریخ در لانه اژدها بی بی سی است، یکی دو چیز در مورد موفقیت می داند و همه چیز را در خاطرات جدیدش شرح می دهد. سابق “ترک دانشگاه شکسته و ناامن” در مورد چگونگی دستیابی به موفقیت، عشق و موفقیت می نویسد.

11.Trevor Noah

Born a Crime (متولد یک جنایت)

پرفروش‌ترین کتاب خاطرات تروور نوح، داستان مسیر او از آپارتاید آفریقای جنوبی تا میز دیلی شو را روایت می‌کند. او که از پدری سفیدپوست سوئیسی و مادری سیاه‌پوست خوسا به دنیا آمد، که در آن زمان مجازات آن پنج سال زندان بود، اکثراً برای اولین سال‌های زندگی‌اش مخفی نگه داشته می‌شد. ترور که در نهایت با پایان حکومت ظالمانه سفیدپوستان آفریقای جنوبی آزاد شد، به طور کامل از فرصت های به دست آمده توسط یک مبارزه قرن ها استفاده کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا