متفرقه

چگونه می توان یادگیری زبان را با کمک داستان موثر کرد؟

برای یادگیری یک زبان، کافی نیست که به سادگی یک برنامه را دانلود کنید یا به دنبال داستان های کوتاه خنده دار به زبان مقصد خود به صورت آنلاین باشید. چندین چیز وجود دارد که باید آنها را اجرا کنید تا مطمئن شوید که به طور کامل از تمام مزایای داستان سرایی در یادگیری زبان استفاده می کنید. خیانت به انگلیسی

ابتدا مطمئن شوید که از روش های مختلف یادگیری زبان استفاده می کنید. ما قبلاً به این موضوع پرداخته‌ایم، اما در اینجا یک خلاصه کوتاه وجود دارد: راه‌های مختلف یادگیری یک زبان را با هم ترکیب کنید. داستان سرایی می تواند از نظر خواندن، گوش دادن یا تقویت دایره لغات شما مفید باشد. اما هنوز ممکن است برای درک ساختار زبان مقصد خود به کمک بیشتری نیاز داشته باشید.

وقتی برنامه Langster را دانلود می کنید منطقی است که از آن به عنوان مکمل یک معلم خصوصی یا دوره های گروهی استفاده کنید تا پتانسیل کامل هر دو روش را آشکار کنید. ببخشید به انگلیسی

دوم، مواد آموزشی مناسب را برای خود انتخاب کنید. هنگام اشتراک در پلتفرم‌ها یا برنامه‌های آنلاین، مطمئن شوید که از دوره آزمایشی استفاده می‌کنید و ببینید که آیا آنها با نیازهای شما مطابقت دارند یا خیر. نظرات را به صورت آنلاین بخوانید تا مطمئن شوید که از شما حذف نمی شود.

و همیشه به موادی که برای دیگران کارآمد است تکیه نکنید – اگر روش خاصی برای شما کار نمی کند، سعی کنید و آزمایش کنید تا زمانی که مناسب را پیدا کنید.

به یاد داشته باشید که روش داستان گویی تماماً شامل ترکیب آموزش زبان با داستان های خوب و لذت بردن از آنهاست. اگر یادگیری به یک فرآیند بی لذت و اجباری تبدیل شود، هیپوکامپ شما به طور خودکار ارتباط کمتری با آن خواهد داشت و حفظ انگیزه دشوار خواهد بود.

در نهایت، نکات ما را برای یادگیری سریع و موثر داستان نویسی بخوانید و از آنها استفاده کنید.

1. از سطح فردی خود شروع کنید

خواندن داستان ها به زبانی که در حال یادگیری آن هستید می تواند از بسیاری از نکاتی که در بالا به آنها پرداختیم بسیار سودمند باشد. با این وجود، اگر کاملاً مبتدی باشید، ممکن است کمی سخت باشد. بنابراین زمانی که سفر خود را با داستان سرایی شروع می کنید، ساختار زبان را در ذهن خود در نظر بگیرید.

یک دفترچه یادداشت ویژه یا سندی در مورد Notion ایجاد کنید، جایی که می توانید عبارات مهم یا نکات گرامری را یادداشت کنید. سپس، هر زمان که با قوانین جدید، ترکیبی از حروف اضافه با اسم، اصطلاح، زمان یا هر چیز دیگری که می تواند ساختار زبان را در اختیار شما قرار دهد – آنها را یادداشت کنید. این به هرج و مرجی که می تواند در ابتدا رخ دهد کمک می کند.

این یادداشت ها همچنین هنگامی که به سطوح یادگیری بالاتر می روید ابزاری عالی خواهند بود. اگر نوشتن را دوست ندارید، چرا از MIRO یا هر پلتفرم دیگری برای ساختار دیجیتال استفاده نکنید؟

2. تقویت دانش

فقط خواندن مداوم ممکن است لذت بخش باشد، اما همچنان مکملی برای فرآیند یادگیری است. برای اینکه دانش در حافظه بلندمدت شما بماند، باید ارتباطات عصبی جدیدی را در مغز خود ایجاد کنید – به عنوان مثال، با تکرار آنچه یاد گرفته اید و تقویت دانش.

فقط داستان را نخوانید – چند تمرین درک مطلب مرتبط با آن پیدا کنید یا با کلمات جدیدی که تازه یاد گرفته اید فلش کارت ایجاد کنید. هر از گاهی به این کارت ها برگردید و با اتصال آنها به داستان، حافظه خود را تقویت کنید.

3. به طور منظم تمرین کنید

تمرین عالی می کند – این ممکن است فقط یک ضرب المثل رایج باشد، اما شما می دانید که درست است. انجام منظم یک فعالیت خاص به شما کمک می کند در آن خوب بمانید. خواندن اولین داستان شما به زبان جدید و همچنین تلاش برای استفاده از یک قاعده گرامری خاص برای اولین بار می تواند سخت باشد. اما اگر آن را به طور منظم تمرین کنید، با گذشت زمان به یک مهارت آموخته شده تبدیل می شود.

یک داستان کوتاه در روز بخوانید – این کمترین کاری است که می توانید انجام دهید اگر می خواهید روش داستان موثر باشد. حتی زمان زیادی هم نمی‌گیرد – چند دقیقه برای خواندن داستان، چند دقیقه دیگر برای بررسی واژگان، گرامر، و چند دقیقه دیگر برای ایجاد فلش کارت‌ها.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا