بیوگرافی و ادبیات

دو شخصیت معروف جهان

 

Michael Jackson (مایکل جکسون)

دومین نفری که در لیست ما قرار گرفت، کسی نیست جز مایکل جکسون. مایکل جکسون که از او به عنوان “پادشاه پاپ” یاد می شود، یکی از تأثیرگذارترین و شاخص ترین چهره های فرهنگی قرن بیستم است. مایکل جکسون که بت بسیاری است، الهام بخش هنرمندان برجسته و حتی مشتاقان امروزی است. او یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی تمام دوران به حساب می آید و 16 رکورد جهانی گینس را در اختیار دارد.

نه تنها این، یک افتخار بسیار منحصر به فرد که فقط او دارد، ورود او به موزه ملی رقص و تالار مشاهیر است که او را به اولین و در حال حاضر تنها هنرمند ضبط کننده تبدیل می کند. مایکل جکسون جدا از رکوردهای مختلف جهانی که دارد، حرکات رقص معروفی مانند راهپیمایی ماه و روباتی را معرفی کرد که همچنان الهام بخش رقصندگان جوان در سراسر جهان است. مایکل جکسون، یک نوازنده درخشان، یک مجری پر انرژی، هنر موزیک ویدیوها را متحول کرد و راه را برای موسیقی پاپ مدرن هموار کرد. نفوذ افسارگسیخته او فراتر از صنعت موسیقی گسترش یافت.

Donald Trump (دونالد ترامپ)

در صدر لیست ما از مشهورترین شخصیت های جهان، دونالد ترامپ قرار دارد. رئیس جمهور سابق آمریکا که به خاطر شخصیت پر زرق و برق و جنجالی خود شناخته می شود، در سال های گذشته موضوع بحث های بسیاری بوده است. او که از پدری با سابقه متولد شد، توانست کسب و کار خانوادگی خود را به ارتفاعات جدیدی برساند. نه تنها این، شما ممکن است نام او را به عنوان مجری سریال تلویزیونی شاگرد و به عنوان صاحب نام تجاری Miss Universe در مسابقات زیبایی شنیده باشید.

دونالد ترامپ که به خاطر تلاش‌های فراوانش شناخته می‌شود، مطمئناً یک پارادوکس است. فوربس در رتبه بندی میلیاردرهای 2020 خود، دارایی خالص دونالد ترامپ را 2.1 میلیارد دلار تخمین زد و او را به یکی از ثروتمندترین سیاستمداران تاریخ آمریکا و اولین رئیس جمهور میلیاردر آمریکا تبدیل کرد. ترامپ علاوه بر اینکه یک تجارت بی‌رحمانه بود، از طریق نوشتار نیز به شهرت رسید و کتاب او به نام «هنر معامله» به عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز شناخته شد. نیویورکر از آن به عنوان کتابی یاد کرد که «ترامپ را بسیار فراتر از شهر نیویورک شهرت داد و او را به نمادی از سرمایه‌دار موفق تبدیل کرد». دونالد ترامپ که به خاطر رفتار جنگ طلبانه و توییت های جنجالی خود شناخته می شود، بدون شک یکی از مشهورترین افراد حال حاضر جهان است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا