بیوگرافی و ادبیات

چند شخصیت مشهور جهان

در این مقاله نگاهی به چند شخصیت مشهور جهان خواهیم انداخت. می توانید از تحلیل دقیق ما در مورد این نام های شناخته شده صرف نظر کنید و مستقیماً به سراغ چند شخصیت مشهور جهان بروید.

Rod Stewart، خواننده مشهور بریتانیایی، زمانی گفت: “این قدرتی است که با معروف شدن به وجود می آید.” این گفته بدون شک از این نظر درست است که شهرت به شخص نفوذ یا حقی برای ایجاد روندها یا ایجاد تغییر در جامعه می دهد.

در این مقاله به ده مورد از مشهورترین افراد پرداخته می شود. تأثیر یک فرد به عوامل بسیاری از جمله دنبال‌کردن رسانه‌های اجتماعی، ارزش خالص، پروژه‌ها و شهرت کلی آنها در جهان بستگی دارد. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به دقت از منابع قابل توجهی مانند Forbes و مجله TIME جمع آوری شده است. هیچ پروتکل دقیقی برای تصمیم گیری در مورد نفوذ یا شهرت کسی وجود ندارد زیرا این موارد را نمی توان با شرایط صرفاً آماری اندازه گیری کرد.

در عصر مدرن فناوری که مردم فرصت‌های زیادی برای به رخ کشیدن ثروت و دارایی‌های خود در برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند Facebook, Inc. Common Stock (NASDAQ: FB), Alphabet Inc Class A (NASDAQ: GOOGL)’s YouTube, Twitter Inc (NYSE: TWTR) and Snap Inc (NYSE: SNAP) اهمیت زیادی به ستاره های سینما و افراد مشهور داده می شود. به همین دلیل است که در لیست ما افراد زیادی از صنعت سرگرمی و رسانه را خواهید دید.

مشهورترین شخصیت های جهان

Robert Downey, Jr. (رابرت داونی جونیور)

رابرت داونی جونیور با دارایی بیش از 300 میلیون دلار به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود شناخته می شود. بازیگر مرد آهنی اولین حضور خود را به عنوان یکی از بازیگران در برنامه Saturday Night Live در سال 1980 انجام داد، اما به دلیل مبارزه با سوء مصرف مواد، حرفه او سقوط کرد. با این حال، پس از توانبخشی موفق، او یک ضربه دیگر داد و در نهایت توانست به بازی بازگردد و به خاطر بازی در نقش های مرد آهنی، شرلوک هلمز و چاپلین در بین مردم شهرت دارد.

او به عنوان یکی از بازیگران هالیوود در لیست A شناخته می شود. او همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او همچنین جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. او علاوه بر اینکه یک بازیگر موفق است، یک انسان دوست و دوستدار محیط زیست مشتاق است. او سازمان خود را با نام The Carbon Footprint راه اندازی کرد که عمدتاً بر کاهش ردپای کربن در سراسر جهان تمرکز دارد. او که به دلیل صراحت خود در مورد مبارزه با اعتیاد شناخته شده بود، الهام بخش بسیاری از مردم شد.

رابرت داونی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیز بسیار مشهور است، از جمله Facebook, Inc. Common Stock (NASDAQ: FB), Alphabet Inc Class A (NASDAQ: GOOGL)’s YouTube, Twitter Inc (NYSE: TWTR) and Snap Inc (NYSE: SNAP).

Justin Bieber (جاستین بیبر)

جاستین بیبر خواننده معروف پاپ نیازی به معرفی ندارد. این ستاره پاپ کار خود را به عنوان یک پسر جوان شروع کرد که شروع به ارسال ویدیوهای خوانندگی خود در یوتیوب برای دوستان و خانواده خود کرد. تا زمانی که ویدیوهای او شروع به دریافت لایک و اشتراک کردند و او بیش از 10،000،000 مشترک را فقط از طریق دهان به دهان به دست آورد. ویدیوهای او در Facebook، Inc. Common Stock (NASDAQ: FB)، Alphabet Inc کلاس A (NASDAQ: GOOGL) YouTube، Twitter Inc (NYSE: TWTR) و Snap Inc (NYSE: SNAP) بسیار معروف هستند. و اینگونه بود که توسط Scooter Braun، یک مدیر اجرایی رکورد آهنگی به او پیشنهاد شد.

سفر موفقیت او با شروع به امضای قرارداد با R&B Star Usher ادامه یافت. اولین آلبوم او “دنیای من” تنها در ایالات متحده یک میلیون نسخه فروخت. او که به‌عنوان «شاهزاده پاپ» شناخته می‌شود، از Lady Gaga به عنوان پرطرفدارترین فرد در توییتر (NYSE: TWTR) در سال 2013 پیشی گرفت.

او همچنین در سال 2016 برنده جایزه Grammy شد و بیش از 50 میلیون مشترک در یوتیوب دارد. با تبدیل شدن آهنگ او به نام هلو به هشتمین پروژه شماره یک او که در جدول بیلبورد به اوج خود رسید، او اولین هنرمند مرد انفرادی شد که به طور همزمان در جدول 100 و 200 بیلبورد برتر قرار گرفت. شهرت او توانسته است چندین شراکت تجاری پرسود در طول سال‌ها بدون نام‌های معروفی مانند Proactive، Walmart، Nicole by OPI، Calvin Klein، Schmidt’s Naturals و Adidas به ارمغان بیاورد. گفته می شود در حال حاضر دارایی خالص او بیش از 285 میلیون دلار است.

Barack Obama (باراک اوباما)

طبق گزارش International Business Times، باراک اوباما، اولین آمریکایی آفریقایی تبار که به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا منصوب شد، حداقل 70 میلیون دلار دارایی خالص دارد. طبق ادعای نیویورک پست، چهل و چهارمین و رئیس جمهور سابق ایالات متحده همچنین گفته می شود که دارایی خالص بیش از 130 میلیون دلار در سال 2021 دارد.

اوباما قبلاً در سال 2005 به عنوان سناتور ایالات متحده از ایلینویز خدمت کرد تا اینکه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 استعفا داد. او مبارزات انتخاباتی خود را در سال 2007 و 2008 آغاز کرد و نامزد حزب خود شد. او در همان سال پس از شکست جان مک کین، نامزد جمهوری خواهان، مسئولیت دفتر ریاست جمهوری را بر عهده گرفت. شهرت او زمانی بیشتر شد که در اکتبر 2009 برنده جایزه صلح نوبل سال 2009 شد.

اوباما حتی پس از خروج از کاخ سفید نیز همچنان یک چهره تاثیرگذار بود. آخرین کتاب خاطرات او «سرزمین موعود» که در سال 2020 منتشر شد، چند ساعت پس از انتشار، میلیون‌ها نسخه فروخت. کتاب‌ها و ویدیوهای او همچنین در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند FacebookFacebook, Inc. Common Stock (NASDAQ: FB), Alphabet Inc Class A (NASDAQ: GOOGL)’s YouTube, Twitter Inc (NYSE: TWTR) and Snap Inc (NYSE: SNAP بسیار معروف هستند. گفته می شود که او در طول سال های ریاست جمهوری خود سالانه 400 هزار دلار و حقوق بازنشستگی سالانه حدود 200 هزار دلار در زمان رئیس جمهور سابق دریافت کرده است.

گفته می شود از سخنرانی در رویدادهای عمومی گرفته تا امضای قراردادهای تولید با نتفلیکس، اوباما پس از خدمت به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، زندگی نسبتاً پردرآمدی دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا