آموزشی

مجموعه ابزارهای فریلنسر: 7 تای برتر

کار مستقل ممکن است رویایی به نظر برسد. فریلنسرها از برنامه‌های انعطاف‌پذیر، کارهای جدید و جالب لذت می‌برند و نیازی به گزارش دادن به دفتر شرکت ندارند، که برای هر کسی که می‌تواند خودانگیزه‌ای داشته باشد بسیار جذاب است. با این حال، با چالش هایی نیز همراه است. در صورت داشتن ابزار مناسب، کار کردن و غلبه بر این چالش ها می تواند آسان تر باشد. آیا روش تبدیل png به jpg را می دانید؟

ابزارهای فریلنسر برای ارتباط و همکاری

ارتباط و همکاری قوی می‌تواند باعث شود که پروژه به آرامی کامل شود و شما و مشتری‌تان را خوشحال کند. به‌عنوان یک فریلنسر، احتمالاً مشتری خود را چندان نمی‌بینید، و اگر با یک تیم کار می‌کنید، هرکسی ممکن است در مکانی متفاوت باشد. فناوری مناسب به فریلنسرها کمک می کند تا همه را در زمان مناسب در جریان نگه دارند.

1. Slack

Slack از کانال ها برای حفظ جریان ارتباطات استفاده می کند. شما کانال‌هایی را برای پروژه خود ایجاد می‌کنید و همه کسانی که در کانال قرار می‌گیرند، اطلاعات و پیام‌های یکسانی را مشاهده می‌کنند، که باعث می‌شود همه از یک کتاب بازی کار کنند. در داخل یک کانال، می‌توانید فایل‌ها را به اشتراک بگذارید یا تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید. Slack همچنین به شما امکان می دهد چندین ابزار و برنامه را متصل کنید. سه سطح قیمت گذاری برای Slack بر اساس اندازه کسب و کار شما وجود دارد. یادگیری آردوینو را همین الان شروع کنید.

2. Boomerang

Boomerang یک برنامه بهره وری ایمیل است که با Gmail، Outlook یا دستگاه تلفن همراه شما کار می کند. بومرنگ به شما این امکان را می دهد که زمانی که وقت دارید به یک ایمیل پاسخ دهید، اما زمانی که می خواهید ایمیل ارسال شود برنامه ریزی کنید. از هوش مصنوعی (AI) استفاده می‌کند تا به شما کمک کند ایمیل‌های خواناتری بنویسید و پاسخ‌های بیشتری را دریافت کنید.

فریلنسرها همچنین می‌توانند از ویژگی زمان‌بندی بومرنگ استفاده کنند تا زمان‌بندی جلسه را کمتر دردسر کنند. ویژگی “Inbox Pause” تا زمانی که برای اطلاعات بیشتر آماده شوید، از نمایش ایمیل های جدید در صندوق ورودی شما جلوگیری می کند. چهار سطح قیمت گذاری وجود دارد، از جمله پایه – که یک طرح رایگان است – شخصی، حرفه ای و حق بیمه.

3. SaneBox

SaneBox از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل استفاده قبلی از ایمیل شما استفاده می کند و آنچه را که به نظر شما مهم است، می آموزد. سپس ایمیل های مهم را در صندوق ورودی شما نگه می دارد و به طور خودکار موارد حواس پرتی را به پوشه دیگری منتقل می کند که بعداً می توانید با آن مقابله کنید. اگر اشتباه کرد، می توانید ایمیل را به عقب برگردانید و به هوش مصنوعی آموزش دهید تا نیازهای سازمانی شما را بهتر پیش بینی کند.

علاوه بر این، می توانید برای ایجاد یک یادآوری برای پیگیری در یک تاریخ خاص، به SaneBox ایمیل بزنید. پوشه‌هایی که برای SaneBox استفاده می‌کنید به‌طور خودکار در هر دستگاهی که برای بررسی ایمیل استفاده می‌کنید، از جمله دستگاه‌های Android و iOS نشان داده می‌شوند. SaneBox همچنین دارای ویژگی «مزاحم نشوید» است که به شما کمک می‌کند بدون حواس‌پرتی به نتیجه برسید.

سه سطح برای SaneBox وجود دارد: “میان وعده” برای یک حساب ایمیل، “ناهار” برای دو حساب ایمیل و “شام” برای حداکثر چهار حساب ایمیل. در هر سطح، می‌توانید قیمت‌هایی را انتخاب کنید که ماهانه، سالانه یا دوسالانه است.

ابزارهای فریلنسر برای حسابداری و پرداخت

برای فریلنسرها آسان است که آنقدر روی کار خود متمرکز شوند که فراموش کنند در مورد صورتحساب و حسابداری خود به روز بمانند. با این حال، اطمینان از اینکه به موقع حقوق دریافت می کنید و برای فصل مالیات آماده هستید، مهم است، و ابزارهایی وجود دارند که می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

1. FreshBooks

برای فریلنسرها، FreshBooks با ارائه صورت‌حساب با گزینه‌های مختلف پرداخت، به تسهیل صورت‌حساب کمک می‌کند. همچنین به صورت‌حساب‌های مکرر، پرداخت‌های خودکار و یادآوری کمک می‌کند. FreshBooks راهی برای ارائه یک تخمین یا پیشنهاد به مشتری ارائه می دهد و امکان ردیابی زمان در پروژه ها را فراهم می کند. ویژگی صفحه‌گسترده باعث می‌شود که مالیات‌های شما نیز سردرد کمتری داشته باشد.

2. FreeAgent

نرم افزار حسابداری FreeAgent برای فریلنسرها و مشاغل کوچک طراحی شده است. پس از ارسال فاکتور FreeAgent، به یادآوری های بعدی کمک می کند. همچنین می توانید فاکتورهای تکرار شونده را تنظیم کنید. ردیابی رسید به آسانی گرفتن عکس با گوشی و آپلود آن در نرم افزار مبتنی بر ابر است. می توانید با استفاده از یک آزمایش رایگان با FreeAgent شروع کنید. پس از آن، تنها یک سطح قیمت گذاری وجود دارد که از 12 دلار در ماه برای شش ماه اول شروع می شود و تا 24 دلار در ماه می رسد.

3. پی پال

احتمالاً قبلاً با PayPal آشنایی دارید، اما آیا می دانستید که می تواند با کسب و کار شما کار کند؟ پی پال به شما کمک می کند تا پرداخت ها را بدون توجه به نحوه فروش محصول یا خدمات خود جمع آوری کنید و گزینه های پرداخت بیشتری برای مشتریان شما از جمله تمام کارت های اعتباری اصلی دارد. این سرویس همچنین گزینه «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» دارد. می توانید با استفاده از پی پال پرداخت کنید. هزینه تعیین شده ای برای استفاده از این سرویس وجود ندارد، اما باید منوی هزینه های تاجر و مصرف کننده را بررسی کنید.

ابزارهای خود را برای استفاده از مشتریان برتر قرار دهید

داشتن ابزارهای مناسب به موفقیت کسب و کار آزاد شما کمک زیادی می کند. ابزارهایی برای تبلیغ کار خود، برقراری ارتباط با مشتریان و ادغام با CRM های موجود آنها، و همگام شدن با صورتحساب و حسابداری به شما این امکان را می دهد که روی انجام کاری که دوست دارید تمرکز کنید و در عین حال دردسرها را به حداقل برسانید.

Upwork می تواند به شما در مسیر موفقیت آمیز خوداشتغالی و کمک به رونق کسب و کارتان کمک کند. چه یک استارت‌آپ جدید باشید و چه سال‌ها است که به صورت آزاد فعالیت می‌کنید، بهترین مشاغل فریلنسری را در بازار کار ما با مرور پست‌های شغلی یا جستجوی کلیدواژه‌ها، دسته‌ها یا مجموعه‌های مهارت پیدا خواهید کرد. امروز بپیوندید و شروع به رشد کسب و کار خود کنید.

Upwork وابسته نیست و هیچ یک از ابزارها یا خدمات مورد بحث در این بخش را حمایت یا تایید نمی کند. این ابزارها و خدمات تنها به عنوان گزینه‌های بالقوه ارائه می‌شوند و هر خواننده و شرکت باید زمان لازم را برای تجزیه و تحلیل و تعیین ابزارها یا خدماتی که به بهترین وجه با نیازها و موقعیت‌های خاص آنها سازگار است، اختصاص دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا