بیوگرافی و ادبیات

چند زندگینامه ای که هر کس باید حداقل یک بار در زندگی بخواند

 

زندگی شما به دلیل سختی‌های آنها و درس‌هایی که با بسیاری از چنین زندگی‌نامه‌هایی که باید بخوانید، غنی شده است. به هر حال، «زندگی نامه، زخمی است که خون تاریخ در آن خشک نمی شود».

ما تعدادی از بهترین زندگی نامه ها را برای مطالعه شما فهرست کرده ایم.

1.یک جشن متحرک اثر Ernest Hemingway

ضیافت متحرک یکی از شناخته شده ترین آثار داستانی ارنست همینگوی است. مری همینگوی، بیوه نویسنده، این خاطرات را پس از مرگ همسرش در دهه 1950 بر اساس مدخل های خاطرات همینگوی از دهه 1920 منتشر کرد.

نویسنده و پسر کوچکش جک در این مدت با همسر اولش هادلی در پاریس زندگی می کردند.

زمانی که ارنست همینگوی یک نویسنده جوان آمریکایی در پاریس بود (1921-1926)، همراه با همسر اول هدلی ریچاردسون، مجموعه‌ای از حکایات به نام ضیافت متحرک نوشت.

همینگوی در حالی که رویای خود را برای تبدیل شدن به یک رمان نویس تمام وقت در آپارتمانی ساده در ساحل چپ هنری پاریس دنبال می کرد، به عنوان روزنامه نگار کار می کرد.

تعدادی از هنرمندان و نویسندگانی که در طرح‌ها نام برده می‌شوند نیز از آمریکایی‌هایی بودند که در نوشته‌های همینگوی در پاریس زندگی می‌کردند. طرح ها با ترسیم از دیدگاه های مختلف، پیشرفت رویدادها را به جای پیروی از یک جدول زمانی دقیق نشان می دهند.

2.زندگی نامه Mark Twain

مارک تواین، نویسنده مشهور آمریکایی، داستان زندگی خود را در یکی از بهترین زندگی نامه های خود در تمام دوران با خوانندگان جوان به اشتراک می گذارد. زندگی نامه مارک تواین، و همچنین بینش هایی در مورد ذهن یک نویسنده و ایالات متحده در زمان جوانی و امیدواری.

دوره تحت پوشش خودزندگی نامه مارک تواین بین سال های 1835 تا 1910 است که دوره ای مهم در تاریخ ایالات متحده است.

هوش و بینش تواین به خوانندگان دیدگاهی منحصر به فرد در مورد جنگ داخلی، روابط برده داری و نژادی، اسکان غرب آمریکا، سفر به کره زمین در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، و آثار ادبی و تاریخی مهم می دهد.

تواین در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم به طور گسترده به عنوان یک داستان سرای درخشان شناخته شد و خوانندگان مشتاقانه منتظر خاطرات او بودند.

3.من Ozzy هستم اثر Ozzy Osbourne

از طریق صفحات یکی از زندگی نامه های محبوب او، جهان با آزی آزبورن آشنا می شود. آزی برای اولین بار جزئیات زندگی خود را در معرض دید عموم قرار داد. پس از فیلمبرداری یک برنامه تلویزیونی، او اکنون یک کتاب کامل درباره تجاوز به حریم خصوصی خانواده اش منتشر کرده است. در زندگی آزی آزبورن گشتی بزنید.

او در طول زندگی خود همه چیز را از کودکی تا امروز به یاد می آورد. من اوزی هستم روشی است که آزی به شما می گوید از چیزهایی که او را در حال حاضر شکل داده است و چیزهایی که باعث خنده او شده است. در نتیجه آزی کتاب خود را به دو قسمت تقسیم کرد.

“شروع دوباره” همان چیزی است که او بخش دوم کتاب می نامد. اما او انتخاب جالبی در نحوه تقسیم کتاب و نامگذاری قسمت ها انجام می دهد. او در هر بخش، فصل‌هایی دارد.» در ابتدای زندگی نامه خود، او می گوید که هیچ کس از او انتظار نداشت که آن را بنویسد، اما او این کار را کرد.

از دوران کودکی طبقه کارگر، تصمیم او برای ترک شغل کارخانه برای موسیقی، نحوه تشکیل گروهش، چرایی بدنام بودن او به دلیل گاز گرفتن خفاش ها و سر پرندگان، مشکلات مواد مخدر و الکل، مواجهه نزدیک به مرگ با بیماری های مقاربتی و واقعیت ها.

4.Mein Kampf اثر Adolf Hitler

آدولف هیتلر کتاب Mein Kampf را نوشت که به انگلیسی “مبارزه من” ترجمه شده است. یک جلد در سال 1925 و به دنبال آن جلد دیگر در سال بعد منتشر شد. این یکی از محبوب ترین زندگی نامه ها در جهان است.

این کتاب که یکی از بهترین اتوبیوگرافی ها برای خواندن است، نظریه سیاسی هیتلر، از جمله دیدگاه های او در مورد دولت، سیاست و نژاد را توضیح می دهد.

در اوایل دهه 1930، هیتلر به لطف محبوبیت کتاب خود، Main Kampf، ثروت اندکی به دست آورد.

پس از صدراعظم شدن هیتلر، خواندن این کتاب برای اکثر آلمانی ها ضروری شد و به عنوان وسیله ای برای گسترش ایدئولوژی و اصول نازی در سراسر کشور عمل کرد.

به عنوان مثال، این کتاب توسط دولت آلمان به عنوان هدیه ازدواج در زمان رهبری هیتلر در آلمان در اختیار زوج های تازه ازدواج شده قرار گرفت.

علاوه بر این، آن را در دسترس تمام نیروهای آلمانی که در طول جنگ جهانی دوم در میدان خدمت می کردند قرار گرفت. Mein Kampf تا پایان جنگ جهانی دوم بیش از 10 میلیون نسخه در آلمان فروخت و آنها را به 11 زبان ترجمه کرد.

به‌عنوان تصویری از فاشیسم و ​​نازیسم در آلمان در آن زمان، امروز نیز مطرح است.

5.رویاهای پدرم توسط Barack Obama

از جمله اینکه باراک اوباما قبل از اینکه سیاستمدار شود یک نویسنده بود. Dreams from My Father تصویری با طراوت و روشنگری از مرد جوانی است که در مورد نگرانی های بزرگ هویت و تعلق فکر می کند.

این یک سفر احساسی برای اوباما بود که از پدری آفریقایی-آمریکایی و مادری آمریکایی متولد شد. وقتی خانواده مادرش از کانزاس به هاوایی نقل مکان کردند، او راه آنها را دنبال کرد و در اندونزی بزرگ شد.

وقتی سرانجام به کنیا می رسد، با حقیقت دردناک مرگ پدرش روبرو می شود و در نهایت با دو ملک پدرش صلح می کند.

نتیجه

همیشه چیزهای جدیدی وجود دارد که هر روز از زندگی مان یاد می گیریم. و مقدار دانشی که ما می توانیم به عنوان انسان های در حال رشد به دست آوریم، گسترده و تمام نشدنی است. این خلاصه ای از بهترین زندگی نامه های تمام دوران و همچنین زندگی نامه معروف با هدف ایجاد الهام در خوانندگان بود.

بیوگرافی ها و زندگی نامه ها می توانند زندگی شما را بهبود بخشند، زیرا به شما اجازه می دهند به حرف های دیگران گوش دهید و دانش و تجربه او را در مورد خودتان به کار ببرید.

زندگی نامه ها و زندگی نامه ها هر دو آنچه را که مردم در زندگی خود پشت سر گذاشته اند را نشان می دهند و بینشی از مبارزات عاطفی آنها در حین رشد ارائه می دهند.

می‌توانید به یک زندگی‌نامه‌ای اجازه دهید که شما را راهنمایی کند و به شما این امکان را می‌دهد که در نظر بگیرید چه درس‌های زندگی را باید آموزش دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا