اخبار

پیش بینی وضعیت کسب و کارها در سال 2022

هزینه های چند رسانه ای نسبت به انتشارات مطبوعاتی معمولی، بازگشت سرمایه بهتری ایجاد می کند.

زلدان گفت که تا حدی به دلیل دشواری ایمن سازی رسانه های کسب شده، انتشارات مطبوعاتی در حال کاهش اثربخشی هستند. مارک‌ها احتمالاً به‌جای ارسال متن‌های متنی به رسانه‌ها، به امید انتشار آن‌ها، بیانیه‌های مطبوعاتی را در داخل شرکت می‌آورند و اعلان‌های ویدیویی از تحولات شرکت‌های ارزشمند تولید می‌کنند.

زولدان گفت: «اعلامیه های مطبوعاتی مربوط به گذشته است. “امروز ارزش بسیار کمی برای انتشار بیانیه های مطبوعاتی وجود دارد.”

زولدان افزود، در مواردی که انتشار مطبوعات ضروری است، زمانی که تعاملی یا ویدیویی باشد، بیشترین تأثیر را خواهند داشت.

فنی

واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خودشان را نشان می دهند.

واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) مدتی است که مورد توجه قرار گرفته‌اند، اما سال 2021 ممکن است سالی باشد که آنها زمینه جدیدی را از نظر پذیرش کسب‌وکار ایجاد کنند. بهتر از همه، کسب و کارهای کوچک می توانند رهبری این روند را به عهده بگیرند.

واقعیت مجازی و افزوده به ما این امکان را می دهد که جهان را به شیوه ای متفاوت تجربه کنیم. جو آپفلبام، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت بازاریابی B2B Ajax Union، گفت: و به خصوص در طول یک بیماری همه گیر، بسیار قدرتمند است. «اگر می‌خواهید به رویدادهای شبکه بروید، می‌توانید به رویدادهای شبکه واقعیت مجازی که در حال حاضر رخ می‌دهند بروید. می‌توانید نمایشگاه‌های تجاری را که تجربیات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده هستند، به روشی مقرون به صرفه ایجاد کنید.»

کسب‌وکارهای کوچک باید برای متمایز شدن از رقبا و ایجاد هیجان در بین مخاطبان خود، از AR و VR استفاده کنند.

هوش مصنوعی و کلان داده شخصی سازی را هدایت می کنند.

فناوری‌های دیگری که کسب‌وکارها نمی‌توانند از آن دور شوند، هوش مصنوعی (AI) و تجزیه و تحلیل داده‌ها هستند. این دو فناوری، تطبیقی ​​هستند که در بهشت ​​ساخته شده‌اند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند نه تنها حجم عظیمی از داده‌ها را جمع‌آوری کنند، بلکه از یادگیری ماشین برای درک آن داده‌ها استفاده کنند. بینش‌هایی که کسب‌وکارها از این طریق کسب می‌کنند می‌توانند برای هدف‌گیری بهتر کمپین‌های بازاریابی یا یافتن کارایی‌های جدید در فرآیندهای داخلی مورد استفاده قرار گیرند.

Apfelbaum گفت: «امروز می توانید سطح بالایی از شخصی سازی را به دلیل داده های بزرگ داشته باشید. “شما می توانید از آن برای ایجاد یک تجربه کاربری سفارشی استفاده کنید، زیرا می دانید مشتریان شما به روشی قابل پیش بینی چه می خواهند.”

Apfelbaum گفت که هوش مصنوعی می تواند بیش از صرفاً زمینه سازی داده های تجاری انجام دهد.

Apfelbaum در مصاحبه ای با Business News Daily گفت: برای مثال، این تماس توسط هوش مصنوعی رونویسی می شود. «اگر بگویم «اقدام اقدام»، به طور خودکار موارد اقدام را انجام می‌دهد. اگر بگویم “پنجاه دلار”، به طور خودکار بخشی برای پولی که ما ذکر می کنیم ایجاد می کند.”

چه کسب‌وکارهای کوچک بخواهند از یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل داده‌ها برای اهداف بازاریابی یا یافتن کارایی‌های جدید در محل کار استفاده کنند، شروع کار مقرون به صرفه‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

Apfelbaum گفت: “بسته به اینکه کسب و کار شما چیست و به دنبال چه چیزی هستید، می توانید از هوش مصنوعی و اتوماسیون به روشی بسیار مقرون به صرفه استفاده کنید.” “شما فقط می توانید برای بسیاری از ابزارهای موجود، یک مجوز کسب و کار شخصی دریافت کنید.”

کسب و کارهای کوچک باعث پذیرش فناوری جدید خواهند شد.

Apfelbaum گفت، یک تصور غلط رایج در مورد توسعه فناوری این است که کسب و کارهای کوچک احساس می کنند که قلمرو تجارت بزرگ است. با این حال، Apfelbaum پیشنهاد کرد که خلاف آن صادق است.

او گفت: «اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید و فناوری جدیدی به بازار آمده است، می‌توانید فوراً آن را اجرا کنید. یک شرکت بزرگ باید آزمایش و آزمایش کند، و زمانی که همه چیز را آزمایش و تنظیم می‌کند، دیگر نمی‌خواهد آن را تغییر دهد، زیرا سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند.»

این توانایی برای زیرک بودن و انطباق با فناوری در حال توسعه به کسب‌وکارهای کوچک برتری می‌دهد، و به همین دلیل است که این کسب‌وکارهای کوچک خواهند بود که در سال 2021 به پذیرش گسترده فناوری‌هایی مانند AR/VR و یادگیری ماشینی کمک می‌کنند.

منابع انسانی

آرون هولت، وکیل کار و کار در کوزن اوکانر، گفت: دنیای منابع انسانی ممکن است با تغییر نگهبان در کاخ سفید دچار تغییرات مهمی شود. این می تواند منجر به تغییرات سیاستی شود که بر مشاغل در هر اندازه تأثیر می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا