آموزشی

چند نکته مهم برای موفقیت

1. از منابع آنلاین استفاده کنید

از هر یک از منابع دانشجویی که در دسترس است استفاده کنید. به عنوان مثال، کالج شما یک کتابخانه آنلاین دارد که منابعی برای تکالیف ارائه می دهد. منبع دیگری که گاهی اوقات در دسترس است، یک مرکز نوشتن است. اگر نیاز به تعمیر مقاله خود دارید یا فقط در مورد قالب بندی سؤالی دارید، مرکز نگارش می تواند کمک کند.

من فرض می کنم که اکثر کالج های آنلاین منابعی برای کمک به تحصیل شما دارند. دانشکده ای که من در آن شرکت می کنم یک معلم خصوصی ریاضی دارد. یک مرکز نویسندگی عالی هم دارم. یک برنامه سرقت ادبی را بررسی می کند و دیگری را برای اشتباهات گرامری و املایی بررسی می کند.

نکته من برای موفقیت در مطالعه آنلاین این است که مطمئن شوید که چگونه در برگه های خانه کلاس درس خود حرکت کنید. اینجاست که تکالیف و فعالیت های هفتگی خود را پیدا خواهید کرد. همچنین در صورت داشتن سؤال، اطلاعات معلم و همکلاسی های خود را پیدا خواهید کرد. وب سایت مدرسه خود را یاد بگیرید تا بدانید چگونه به کتابخانه، کلاس های آینده، اطلاعات وب سایت، پشتیبانی فنی و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. همچنین مطمئن شوید که می دانید چگونه با مدرسه، معلمان و سایر افراد در صورت داشتن سوال یا نگرانی، تماس بگیرید. زمانی را برای کلیک بر روی هر برگه در وب سایت مدرسه اختصاص دهید تا ببینید که همه آنها چه کاری انجام می دهند و قبل از شروع به کار چه معنایی دارند.

2. شکستن وظایف

داشتن یک تقویم دقیق از آنچه در هر روز انجام خواهید داد، قطعاً پایه ای برای دستیابی به اهدافتان به شما می دهد.

من بهترین راه مطالعه را شکستن اطلاعات پیدا کرده ام. حفظ مقادیر کمی از اطلاعات در یک زمان آسان تر است و زمان بر نیست. شما احساس نمی کنید که در حال “پر کردن” هستید. من می توانم زمانم را بر روی هر بخش تقسیم کنم که در نهایت کنترل آنچه را که مطالعه می کنم به من می دهد و مانع از آن می شود که مطالعه بر من مسلط شود. وقفه‌های کوچک بین بخش‌ها به من این امکان را می‌دهد که مغزم را تازه کنم و به من انگیزه بیشتری برای ادامه کار بدهد.

یک جدول زمانی ایجاد کنید که برنامه مطالعه شما را به بلوک های مطالعه 1 ساعته با وقفه های 15 دقیقه ای در بین آن تقسیم کند. این سبک از مطالعه کمتر دلهره آور به نظر می رسد و به شما امکان می دهد در کار خود ادامه دهید. با مطالعه در بلوک‌های کوچک، مغز شما بهتر می‌تواند اطلاعات را ادغام و درک کند – بنابراین یک تجربه یادگیری غنی را تسهیل می‌کند، برخلاف یادگیری تکه‌ای، جایی که اساساً تمام اطلاعات را بعد از ارزیابی یا حتی در حین ارزیابی فراموش می‌کنید.

3. از نظر ذهنی درگیر باشید

من دوست دارم در مورد هر چیزی که مطالعه می کنم از خودم سؤال کنم. این به من کمک می کند تا دانش خود را بررسی کنم و زمانی که زمان امتحان واقعی فرا می رسد احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم.

به عقب برگردید و یا ویدیو را تماشا کنید یا فصل را دوباره بخوانید. اگر آن را درک نمی کنید، فقط به راه خود ادامه ندهید و امیدوار باشید که منطقی باشد. بازگشت به عقب و انجام دوباره و دوباره آن همیشه باعث می شود که آن را بچسبانید.

یک استراتژی خوب برای موفقیت این است که تمام عوامل حواس پرتی را خاموش کنید. تلویزیون، رادیو و تلفن را خاموش کنید و روی کار تمرکز کنید. این به شما کمک می کند تا بهتر بر روی کار در حال انجام تمرکز کنید (و بدون مزاحمت هایی که رسانه های اجتماعی می توانند ایجاد کنند). وقتی به خود اجازه می دهید در مطالعه جذب شوید، یادگیری بهبود می یابد.

4. یادداشت بردارید

نکات مهم را یادداشت کنید. درست مانند یک محیط کلاسی سنتی، یادداشت برداری ممکن است به خاطر سپردن اطلاعات مهمی که باید حفظ کنید، آسان تر می کند.

وقتی برای اولین بار شروع به مطالعه آنلاین کردم، برایم سخت بود که 3 ساعت متوالی به ویدیوها گوش کنم و همه چیز را به خاطر بسپارم. استراحت کنید! همچنین، می‌توانید ویدیوهای آموزشی را در صورتی که فقط به صورت آنلاین پخش می‌شوند ضبط کنید. بسته به موضوعات و موضوعات فرعی ویدیو را به چند قسمت تقسیم کنید. به فایل یک نام (روانشناسی: مقدمه) و تاریخ (27.09.2015) بدهید تا در مرحله بعد راحت تر پیدا کنید. آنچه را که می توانید بشنوید (روانشناسی است…) در هر بخش با نقاط گلوله یادداشت کنید و زمان (01:35 یا 00:57-2:13) را پشت سر بگذارید.

تمام کتاب‌های من از طریق کالج، کتاب‌های الکترونیکی هستند و از متن دیجیتال برای خواندن استفاده می‌کنم. پشت کامپیوترم می نشینم و از هدفون برای گوش دادن به کتاب در حالی که دنبال می کنم استفاده می کنم و نکات مهم را برجسته می کنم. وقتی تمام شد، آن را مرور می کنم و با استفاده از قلم و کاغذ، تمام نکات مهم را در قالب طرح کلی می نویسم. این به من کمک می کند اطلاعات را حفظ کنم. انجام این کار برای زمان مطالعه من حیاتی بوده است.

روی یک سند عادی Word یادداشت کنید و برای یافتن اطلاعات روی کلیدهای “Ctrl” و “F” کلیک کنید. این کمک فوق العاده ای برای شرکت در آزمون ها و آزمون های آنلاین بوده است. یادداشت‌های شما همگی در یک سند موجود هستند و در صورت نیاز به راحتی پیدا می‌شوند، نه اینکه اطلاعات شما در مناطق مختلف پراکنده شود.

5. هوشمندانه مرور کنید

برای سازماندهی تحقیقاتم، یک حساب فلش کارت آنلاین ایجاد کردم و وقتی آنلاین هستید، برگه را باز نگه داشتم. من برای هر کلاس یک پوشه ایجاد کردم و یک مجموعه کارت برای موضوعات مختلف درسی درست کردم. وقتی محتوای جالبی پیدا می‌کنم، داده‌ها را در فلش کارت کپی می‌کنم و پیوندی به منبع اضافه می‌کنم. از آنجایی که فلش کارت ها به صورت آنلاین ذخیره می شوند، در هر زمان می توان به آنها دسترسی داشت، حتی زمانی که در حال خواندن مطالب آنلاین با استفاده از تلفن خود هستم.

شما تمام دنیا را در دستان خود دارید. می‌توانید کل رویدادها را از تاریخ به صورت رنگی تحقیق کنید، یا از یک ریاضیدان مشهور بخواهید که دست شما را بگیرد و مشکلی را حل کند، یا یک دانشمند به شما توضیح دهد که منظومه شمسی دقیقا چگونه کار می‌کند. از زمان و منابع خود عاقلانه استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا